Loppis..

I Lördags hade jag och babe ett loppisbord i folketshus, vi fick tyvärr den sämsta platsen så många missa vårat bord :/
Vi plussa väl lite över 200:- iaf, bättre än inget =)
Har fortfarande massa skit kvar så vi får prova en annan gång igen =)
Sen på kvällen åkte vi till Kinamuren med syrran och Micke, så jävla gott ju! Mätt blir man!!
Igår hade vi en slappar dag, skulle ha träffat Andreas och Becca men dom va inte så pigga så de blev inget, men de va ganska skönt att bara ligga hemma o inte göra ett piss utan bara ligga o mysa :)
På kvällen gick vi hem till syrran, vi kolla på Remember Me och käka lite tacos.
Filmen va inte så bra som ja trodde att den skulle vara men bättre än Iron man 2 som vi såg här om dagen, fy va dålig den var, de hände verkligen ingenting..
Beställde ju även en OnePiece, lääängtar så tills den kommer =)
Ella har varit hos doktorn igen, hennes arm hade gått ur led så Johan ringde och berättade att han fått åka till doktorn med henne och dom hade fått dra rätt armen.
Kunde visst hända ganska lätt om man drog i armarna :/ lilla gumman min..
Älskar min lilla prinsessa, saknar henne sååå!
Längtar till på fredag!..
Beställde tårtor till dopet idag med, blir 3st x 20 pers.
En vanlig operatårta med vit marsipan (ville ha sockermassa men de hade dom inte hemma och hon tyckte deras marsipan va nog söt så jag provar väl då) sen dom andra e likadana fast med olika fyllningar, den ena ska de vara blåbär i och den tredje ska de va jordgubb i =) sen en blå ros och Birks namn..
Hade helst velat att min vän Jenny skulle ha gjort tårtor för hon är så himla duktig, men köna bor ju en bit bort så de blir lite tokigt..
Tänker väldigt mycket på min vän Anki just nu som har förlorat sin mamma i cancer, livet är så himla orättvist. :,(
Ska plocka undan lite innan min bäste vän Kathleen kommer förbi på en köpp te, hon har varit till frissan och gjort sig en hårförlängning...spännande :) hon är nog minst lika vacker som vanligt!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback