.: Bästa Vänner :.

Igår var Fredrik på personalfest så då passade jag och Kathleen på att gå ut och äta lite god mat, Birk var självklart med men Ella fick vara hemma med mormor och Hasse =)
Vi gick till Colosseo, käkade plankstek och sen blev de bananasplit och en kopp te till efterrätt =) Så himla gott! Vi satt där i ett par timmar och prata om allt möjligt, fick massa söta sms av min babe oxå, han är så go, hihi..
Vi åkte hem till oss för att dricka ännu mera te och söla så Kathleen åkte väl hem vid 22 tiden, sen dröjde det inte förens Fredrik kom hem =) och då blev de sängen ganska omgående...hehe ;)
Är så jävla glad som har en sån underbar vän som Kathleen, vi kan prata om allt och hon ställer alltid upp och hon är alltid så glad och go.. Vi har jämt skoj!! Älskar dig vännen min!
Hoppas min OnePiece kommer i veckan, lääängtar!
Har börjat komma fram till vad jag ska tatuera oxå, har ju bara gjort en koi på armen än så länge, men ska ha en lotusblomma på axeln, sen ska jag ha två klockor med barnens födelsetid och datum, sen två babydrakar (jag har alltid varit svag för drakar och dinosarier) sen ska jag ha lite mer körsbärsblommor... tror de blir kanon! Men vad ska man pryda andra armen med sen då??? hehe..
Ella utvecklas väldigt fort nu, hon lär sig nya ord och saker hela tiden...igår satt hon och jag vid datorn, jag kolla på tygbokstäver som man kan ha i barnens rum, då tog jag fram en bild med hennes namn, "vad står det där Ella?" ""Ella, E L L A"" sen tittar hon på mig och ler =) jag blev ju ganska chockad, hade inte riktigt väntat mig det svaret, hehe.. så duktig hon är, jag är så stolt!!
Imorgon blir våran lille prins 4 månader, tiden går så fort! så nu ska vi börja med lite smakportioner, han har redan fått smaka på lite banan, hihi..
Älskar min underbara familj, livet är underbart tillsammans med er..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback