.: TATTOO :.

Nu har vi varit iväg och tatuerat oss igen =)
Denna gången blev det en lotusblomma på axeln och sen två babydrakar som symboliserar Ella och Birk, men på dom hann jag bara göra konturer.
Nästa gång ska drakarna fyllas i och sen ska jag ha två klockor som visar barnens födelsetid och i dom ska datumen och eventuellt namnen stå i....-spännande!
Igår var jag iväg och gjorde mig en nagelförlängning med fransk manikyr, snyggt som fan!
Fredrik har fortsatt med sitt "helvete" det blir jätte snyggt, nästa gång kan han nog börja med himmelen =)
Snart är det dop också, bara lite över en vecka kvar...ujuj vad tiden går fort!!
Ska till Fotograf Saxin den 11:e och ta kort oxå =)
Fredrik ska ha svart kostym med vit skjorta och blå slips och bröstnäsduk, sååååå snygg!!!!
Har tyvärr ingen bild på det just nu..
Birk ska ha..
Ella ska ha....
Jag ska eventuellt ha....(har beställt den men vet ju inte om den passar) hihi.. har en reserv i värsta fall.. ;)
Birk har dock varit sjuk :( haft feber och inte velat äta... men nu e han på bättringsvägen, men nu vägrar han sitta i knä och äta, nu ska han ligga i soffan/sängen/barnvagnen och äta.. vadå idéer?? hehe...får han allt sluta med tycker jag..
Imorgon kommer Ella och är hos oss tills nästa Söndag =) mysigt.. saknar min lilla tjej så himla mycket..
På tal om annat....
Någon som har ett par svarta finskor i stl 24 som jag kan få låna??
Ha de toppen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du hittat Birks kläder?

2010-11-16 @ 00:05:49
Postat av: Marina

Jag köpte hans kläder på kappahl. 377kr för allt :)

2010-11-16 @ 11:12:31

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback