Fotografen!..

Yes!, idag var vi hos fotografen Saxin och tror de blev riktigt snygga kort =)
Jag hade ju sån jävla tur, min klänning och mitt namnhalsband kom IDAG precis innan vi skulle iväg... wooohoo!! och allt blev bara så perfekt., förutom en gnällig och trotsig liten 2,5 åring (nämner inga namn) "pust" men nu är de klart och det gick bra tillslut.. =)
Längtar tills min snygga kille kommer hem och han är ledig hela helgen, underbaaaart!!
Imorgon ska vi hämta nyckeln till lokalen och börja fixa..
Ska köpa lite småkakor och bullar som vi ska bjuda på och även te, kaffe och dricka..
Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha var bara tvungen att kika in och se om du hann få den, och det såg jag nu! Vilken tur! Och vad kul att den passade också. Fin är du! :)

2010-11-12 @ 13:49:14

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback