Playdate med grannen!

Igår hade jag och barnen en premiär träff med våran granne Alexandra och hennes gullungar Tyra och Tristan =)
Hon är oxå mammaledig nu så det är ju jättekul om vi kan träffas lite ist för att bara sitta hemma själva.. Hon hittade mig på facebook faktiskt..kul!
Iallafall...Ella och Tyra lekte väldigt bra tillsammans, så himla roligt! Birk tyckte den var så kul med lite nytt folk, men han skrattar ju åt allt och alla...så go min lille kille, hihi..
Alexandra hade bakat jätte goda typ kladdkake-kakor, mums!
Sen gjorde jag lite spagetti och köttfärssås som vi mumsade på sen..
Ska eventuellt hem till dom på måndag =)
Ella har hjälpt mig klä granen oxå, det var skoj så ujuj.. =)
Och igår pröva hon att välta den oxå...hon visste inte om hon skulle skratta eller gråta...TOKIGT mamma!! sa hon...hihi, tur de gick bra...
Sen på kvällen vart de lite fredagsmys med pizza & Idol, syrran och Micke kom hit oxå..
Vi har börjat med att vi äter lite god mat på fredagen och sen blir de godis på lördag.., måste ju ha nån ordning på de där för om hon fick som hon ville så skulle hon äta godis varje dag! men de går ikke! hehe
Birk och pappa Fredrik brukar spela dator, mina söta datanördar...haha!
Sådan far....sådan son.
Längtar till flytten gör jag oxå.. kan inte fatta att de e sant ju! Vi ska flytta till ett jättefint radhus!!
WooooooooHooooooo!!!! underbart!!
Känns lite surt att lämna våran fina lägenhet men vafan, de kommer bli ännu snyggare där borta ;)
Här är vårat hus som vi köpt...
snyggt kök va!!?
Måste köpa oss ett matsalsbord oxå..., ett vitt såklart.
Dom rea ut lite på sommarlagret nu såg ja, ska försöka lura dit gubben nån dag ;)
Nån som vill köpa vårat matbord + 4 stolar?? 350:- ( stolarna är lite träliga men i fint skick annars)
Vi har fått avboka våra tattoo tider nu oxå :/ var ju inte riktigt tänkt att vi skulle köpa hus nu och inte så dyrt... men så blev de och de känns otroligt bra och då får våra armar vänta, ska in i januari o fylla i drakarna och rätta till klockan iaf..
Nu ska jag och barnen få i oss lite lunch..
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Får gratulera till husköpet, skönt att det gick igenom! Ser ju jättefint ut :-)



Kram P!

2010-12-04 @ 16:56:44
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback