Mellandagsrea!

Igår var jag och Birk till Örebro en sväng på MELLANDAGSREAN!! Oooo fy tusan vad mycket folk, det var bilkö från motorvägen in till Marieberg..haha, folk e ju helt galna...jag med tydligen ;)
Jag kunde knappt gå i butikern då jag hade Birk i vagn... men lite hitta ja allt :)
Köpte en sparbössa till Birk (en blå krona) snygg att ha som dekoration och sen kan han få sej en slant lite då o då ;)
Hitta mitt efterlängtade snabel-a som jag letar efter, ska ha det vid datorn.
Hitta lite kläder till Birk på cubus.
Köpte yttligare en present till min käre sambo, jisses! Tur han bara fyller 30 en gång.. haha.. men det är speciellt att fylla "jämt" så då ska man ha lite extra, det är han värd!.. nästa gång blir de betydligt mindre och billigare...
Idag var jag nere på stan och köpte en Nappbox från Cult Design så nu vet jag vart alla nappar är =)
Har letat efter ett par fina ljushållare som Hemtex skull ha men dom var SLUT i just den färgen jag ville ha, fan!!
Sen tror jag även att vi har hittat en matgrupp som vi ska köpa.
Vi är ju sååååå sugna på det som finns på em men det blir för dyrt (16.500kr)
Nu har vi hittat ett i ek men svart sitts som nog blir bra och det kostar (ca 7.000kr)
Vill ju ha vitt men det räcker med en gaffel i det så fattas de färg och de e ju inte fint, ser ju bara hur vårat vita vi har nu ser ut efter ett år.. jisses amalia!
Kanske ska sälja min fina matta oxå, men de beror på om den passar i nya huset eller inte, det är en svart/vit stjärnmatta vändbar.. ca 70x300cm
Nu ska jag och Birk gå ner och hämta posten, sen måste jag plocka undan lite, jag har varit grymt lat och trött ett tag... önskar jag var pigg och full av energi men men... nån gång kanske..
En bild på mig och min lilla älsklingstjej!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Maria!



Såg din kommentar via mail från min gamla blogg om att du var intresserad av en doptavla. Självklart fixar jag en åt dig!



Behöver lite uppgifter av dig på barnet och färgval osv bara. Har mer information på min nuvarande blogg http://snostjarna.blogg.se där har du några färgkombinationer och vad jag behöver. Sedan kan du skicka en kommentar där, eller maila mig! =)



Välkommen med beställning.

2010-12-29 @ 12:04:38
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback