JULAFTON!!!

Idag är det JULAFTON!
Det har varit en underbar dag med massor av god mat, mycket fina julklappar och trevligt sällskap.
Barnen vakna vid 9 tiden och då låg det ett par paket under granen, Ella var såååå LYCKLIG!
Sen vid 11 började våra gäster trilla in och sen när alla var här kom TOMTEN!! (vi började med tomten då Ella skulle åka till sin pappa vid 14)
Kära nån vad  julklappar barnen fick...hihi :)
Jag trodde Ella skulle bli livrädd för tomten men de blev hon inte, skönt de.. Hon var lite blyg bara.. :)
Lägger upp lite bilder, vi var dock väldigt dåliga på att ta kort, hade så mkt annat att tänka på så de glömdes bort :/
Wiiiiie!! Äntligen Julafton!!
Ninja? Nähä..de va visst Ella ;) (rosetten och katten hon fick i julklapp)
Birks första Julklapp (kläderna han skulle ha på sig)
Mina ÄLSKLINGAR!!
Min lilla söta prinsessa..
NU har TOMTEN kommit!
Ella och Amanda äter på sina pepparkakshjärtan!
Jag hjälper tomten att dela ut paketen :)
Ella och Amanda öppnar sina paket....jag slänger skräpet :)
Birk dyker ner bland sina paket..
Allt detta fick BIRK..
Från Morfar och Gun-Britt
Från Moster Mikaela och Mike
Från Faster Veronica m. familj
Från Mormor och Hasse
Från oss..
Allt detta fick ELLA...
Från Mormor och Hasse
Från Morfar och Gun-Britt
Från Veronica m. familj
Från Moster Mikaela och Micke
Från oss..
Detta fick jag av älsklingen...TACK!! Nu jäklar kan jag spela bra musik i bilen.., tihi..
Detta fick vi av:
Te + Te burk (Mikaela & Micke)
Godiskorg (Mamma & Hasse)
Vattanfall med ljus och Paradis (Pappa & Gun-Britt)
Fredrik fick ett presentkort på 30 min massage och ett hjärta i trä som de står(jag älskar dig på av mig..
Godis av barnen :)
En väldigt lyckad julafton, Ella åkte ju vid 15 tiden, hon ville inte alls åka, utan hon ville ju leka med sina saker, gu vad hon grina.. men tillslut så gick de bra och hon har säkert haft en jätte mysig jul hemma hos farmor och farfar..
Nu blir de lite mys i soffan med mina grabbar...
God Jul

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback