5 månaders kontroll..

Idag var vi på 5 månaders kontroll med Birk, han väger nu 8720g och är 70cm lång! Stora killen!!! =)
Han fick även sprutor, de gilla han inte!
Han plockar med sina leksaker nu och försöker ta sig framåt men de går inte :/ då blir han lite frustrerad men snart så..
Han äter även en del puréer nu och majsbågar e toppen!
Ella fick åka pulka till och från dagis idag :) så hon är jätte nöjd!
Hon växer också så det knakar, det kommer nya ord varje dag :) Men allt är Tokigt eller jätte tokigt säger hon..haha!
Hon har även börjar gå på toan själv..så duktig!! jag är så stolt!
Idag tog hon med sig en ljusstake som hon gjort på dagis...jätte fin!!
Efter att jag varit på Bvc så luncha jag och älsklingen, vi köpte med oss lite kinamat hem, jätte gott!
Han jobbar typ jämt nu känns de som så kul när vi kan träffas lite på luncherna :)
Imorgon ska vi till vårat fina hus, det ska göras en besiktning..
Hoppas verkligen att det inte är några stora fel, men de tror ja inte.
Sen pratade jag med fotografen idag och undra när Birks dopkort är klara och varför vi inte varit med i tidningen ännu.. då hade dom missat de så vi ska dit imorgon och välja bilder så de blir klart nån gång.. spännande...hihi
Har beställt två mössor av min vän Helena, men tänkte ha dom till våren.. tygerna tar slut fort så bäst att vara ute i god tid, hihi =) jag bara älskar dessa tyder...
Men just nu blev de en rosa mössa till Ella och en med drakar till Birk...ska fundera lite snabbt på om jag även ska ha en blå.. så fina.. hihi
Ha en bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback