4:e advent

Nu är det bara 5 dagar kvar till julafton och Ella pratar väldigt mycket om tomten, hihi..
Alla julklappar är klara och de känns jätte skönt, men jag har inte köpt något speciellt till Fredrik och jag hoppas att han inte gjort de till mig, haha..då blir de pinsamt.. (vi har sagt att vi inte ska köpa nåt dyrt) då vi nu ska flytta till hus och sen att vi båda har tatueringsprojekt.
Sen fyller ju min älskling 30 i januari ;)
Den 15 december fyllde barnens mormor år så vi  åkte dit en sväng då för att fira, vi blev bjudna på smörgåstårta =) Vi hade köpt en parfym+deo till henne (Oscar De La Renta)
Fick en faktura från dagis då jag har varit så klantig och inte anmäla fredrik som min sambo, är ju ingen jag tänkt på att man måste göra så nu fick jag en räkning på den tiden som vi varit sambo... 2511:- tror ja den va på... jippi!! men de e ju bara att betala...SKIT!!
men men, jag får skylla mig själv helt enkelt..
Vi har kollat klart på Box nr 2 av Tre Kronor också.. vi är helt fast, haha..så jeeeevla bra!
Längtar tills nästa kommer...om typ 2 veckor :/

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback