Tjooohoo!!

Det var på tiden att man fick en snygg blogg..TACK Jenny!!! hihi..
Ska bara lära mig hur blogg.se funkar, har ju haft blogspot i 2år.. tids nog så fattar jag väl =)
Idag har jag varit på Bvc, men idag var de inte för Birk utan för mig själv, jag är ju så deprimerad så ska väl få gå till en psykolog eller kurator, jag vet att jag har de så himla bra tillsammans med Fredrik och barnen men ändå är jag så sjukt nere,...och de e ju inge bra :/ så hoppas jag får hjälp med att komma över det som är svårt.
Imorse var jag och Kathleen iväg och solade lite, gu vad skönt det är...men tänk om jag kunde bli lite brun oxå, hihi.. får ju bara massa fräknar! men men.. =)
Ikväll ska vi ut och käka med Alexandra och Björn, ska bli kul..
Våran tävling slutar idag också, har ju tyvärr inte gått så bra :/ ligger typ still.. fan!
Bara 5 dagar kvar tills vi åker till Helsingfors med Viking Line =) ska bli jättekul..!! Ella pratar om båten hela tiden så jag tror hon längtar väldigt mycket..hihi
Nu ska jag och barnen ta en promenad med Siggebus..

Kommentarer
Postat av: Pillan

Kul med ny blogg, den blev ju jättefin :-)



Hoppas du kommer tillrätta med känslorna, det är ju inge vidare att gå och må dåligt. Men jättebra att du tar tag i det och får hjälp, att kunna prata om det är ett jättesteg på vägen!



Kramar

2010-08-31 @ 16:38:57
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: therez

usch va jobbigt att du mår så dåligt, hoppas att de går bra på bvc och att du får de stöd du behöver. kram

2010-08-31 @ 18:14:16
Postat av: Maria A

Jättefin blogg! vem har fixat den åt dig? jobbigt att må dåligt sådär..vet hur det känns=/ hoppas det ordnar sig! kram=)

2010-08-31 @ 20:11:17
URL: http://mariaa.blog.com
Postat av: Marina

Jo jag hoppas oxå de blir bättre :) jag har ju inget att deppa för egentligen...har ju världens bästa karl och två underbara och friska barn...kan ju inte bli bättre :) men man rår ju inte för depressioner :/



Maria: En kompis som heter Jenny har gjort den...

2010-08-31 @ 21:47:56
URL: http://marinastendahl.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag äter medicin sedan 2 år tillbaka, men jag har haft livslånga depressioner ända sen jag var 12 år. Och det är nåt jag får lära mig leva med.

Men medicinen hjälper mig.

Jag vet alltså hur du känner dig, och när jag fick Embla hamnade jag i en rejäl svacka, trots att livet lekte.

Ta tacksamt emot hjälpen du får, och skäms inte över känslorna.

Då är du på rätt väg.

2010-08-31 @ 21:57:08
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack petra. Känns ändå skönt att veta att man inte är ensam. Känner mig ju som en stor idiot som sitter och grinar och har ångest över massa saker när jag egentligen inte bör ha det. Men hoppas för allt i världen att de försvinner. :) vad är det för medicin?

2010-09-01 @ 14:39:26

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback